You are here

最新COPE兒童防災教育繪本系統活動

Share this course with friends

最新COPE兒童防災教育繪本系統活動

2020年1月18日 (星期六)

《防災活動預埋你》- COPE防災繪本親子故事坊

《防災.香港》介紹你一個好玩嘅免費親子活動!嚟緊喺中環中心有個繪本親子故事坊,同小朋友一齊睇書講故事,由防災小隊糖兒(Candy)、奧利(Ollie)、阿平(Ping)和愛迪(Eddy)帶小朋友一齊了解各類災害,提升對災害嘅知識。活動仲會附送精美繪本!

地點:   香港中環皇后大道中99號中環中心H6 CONET

時間:上午10時至11時15分 (K2、K3小朋友);上午11時45分至下午1時 (P1、P2小朋友)

詳情: https://www.facebook.com/readyhk/posts/2531360707084954

2020年1月4日 (星期六)

《防災活動預埋你》- 玩遊戲學防災,免費獲取防災教學繪本!

香港賽馬會災難防護應變教研中心將於1月4日在由消防處主辦的 <慎用救護服務巡迴展覽> 活動同跟大家見面,在教研中心的攤位中,我們設計的 <防災好易TOUCH> 遊戲將會首度登場!  小朋友或大朋友玩完遊戲後,還可免費獲得 <COPE 防災教學繪本系列> ! 我們還有其他 VR (虛擬實境) 遊戲和禮物派發!

地點:   慈雲山邨中央遊樂場

主辦單位: 消防處

時間: 上午10時30分 – 下午4 時30分

詳情: shorturl.at/kuAX9